İnsan kaynakları

Vizyonumuz

Otomotiv sektöründe, yenilikçi, çevreye duyarlı ve güvenli ürün gamıyla sürekli müşteri memnuniyetini sağlayarak lider olmak.

Vizyonumuz

Stratejik hedeflerimiz

Mais’in ticari politikalarını oluşturmak için Renault ve Oyak hedefleriyle uyumlu olarak 6 stratejik hedef tanımlanmıştır

Stratejilerimiz
  1. Karlı olmak ve ortakların beklentilerini karşılamak
  2. Toplam pazarda sürekli olarak lider kalmak
  3. Müşteri memnuniyeti ve sadakatini geliştirmek (ürün, satış ve satış sonrası hizmetleri)
  4. Renault marka imajı ve marka çekiciliğini geliştirmek
  5. Şebeke etkinliğini güçlendirmek
  6. Organizasyonun verimliliğini ve personelin aidiyet gururunu artırmak

Değerlerimiz

Ekip ruhu, şeffaflık, profesyonellik, güven, ilkelilik, yaratıcılık

Değerlerimiz

Kalite politikamız

Renault ve Dacia marka müşterilerinin beklentilerini anlamak, şikayetlerine yasal mevzuatlar çerçevesinde en üst düzeyde çözüm bulmak ve uygulamak, sürekli gelişmeyi sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmak temel hedefimizdir.

Kalite politikamız

Bu hedefi gerçekleştirmek için tüm çalışanlarımızın eğitim ve bilinçlendirilmesi çalışmaları ile  çevreye saygılı, sosyal sorumluluk sahibi bireyler olarak geliştirilmelerini sağlamak Şirket faaliyetlerimizin sürdürülmesinin vazgeçilmez değeridir.

Kurulduğu 1968 yılından beri otomotiv sektöründe sürekli değişim ve gelişim gerekliliğini ön planda tutan, hedeflediği geleceği sağlamak için tüm etik değerlere bağlı, kalite ve güvenirliliği tüm çalışanları ile sahiplenen lider ve yaratıcı bir kuruluş olmak ilkemizdir.

Çalışanlarımızın, sağlanan eğitim fırsatları ile sektörün en iyileri olmalarını sağlayarak Şirkete olan bilinçli katma değerlerini artırmak; toplumun, paydaşların ve müşterilerin beklentilerini karşılayarak hizmetleri sunmak; sürekli iyileştirme ile hizmetlerini ve kalitesini geliştirmek;
Mais’ in temel kalite politikasıdır.

Müşteriler; şikayet, talep ve sorularını ücretsiz ve yazılı olarak www.renault.com.tr adresinden veya Renault için 444 6622 numaralı telefondan, Dacia için 444 9944 numaralı telefondan Mais çağrı merkezine kolaylıkla iletebilirler. Mais’ e ulaşan bu taleplere en kısa sürede ön yargısız, tarafsız ve müşteriyi memnun edecek bir çözüm bularak cevap vermek temel müşteri ilkemizdir. Garanti süresi içerisinde üretim kaynaklı olduğu tespit edilen tüm arızaların ücretsiz olarak giderilmesi, müşterilerin tüm kişisel verilerinin korunması ve gizli tutulması son derece önemlidir.

Mais; Kalite Yönetim Sisteminin ve Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemininin Şirket prensiplerine ve yasal mevzuatlara uygunluğunu gözden geçirmekte, müşterilerin, çalışanların ve diğer ilgili tarafların beklentilerini karşılayacak araştırma ve geliştirmeleri yapmak için yeterli kaynak sağlayarak sürekli iyileştirilmeyi sağlamaktadır.

Üst Yönetim şikayetlerin en etkin şekilde ele alınacağını taahhüt eder ve bu taahhüdün yayılması için gerekli kaynakları sağlar, çalışanların eğitimlere katılmasını ve eğitimlerin etkin olarak gerçekleştirilmesini teşvik eder.

Sosyal olanaklar

Personelimize sağladığımız sosyal olanaklar

Sosyal olanaklar

Özel sağlık sigortası : Şirketimiz personeli için özel sağlık sigortası yapılmaktadır.

Maluliyet ve vefat tazminatı : Tazminat personelin malulen emekli olması halinde kendisine, vefatı halinde ise, yasal mirasçılarına Şirketimiz tarafından ödenir.

Grup emeklilik planı: Dileyen çalışanlarımız, Şirketimizin belli oranda prim katılımı sağladığı Grup emeklilik planına dahil olabilirler.

Ulaşım : Çalışanlarımıza servis imkanı sunulmaktadır.

Yemek : Çalışanlarımıza öğle yemeği imkanı sunulmaktadır.

Sosyal aktivitelerimiz

Çalışanlarımız için çeşitli sosyal aktiviteler düzenlenmektedir.

Sosyal aktivitelerimiz